does your dog bite?

Hej alla!
Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Jag började dagen mycket ambitiöst med att träna. Svetten rann fullständigt av mig eftersom jag inte har tränat på fleeeera veckor. (Jag känner hur kroppen växer för varje sekund)
Sedan har jag tittat på film, gått på en minipromenad med Sheida och sedan degat resten av dagen. Skönt faktiskt.
Imorgon dock ska jag åka ut till mormor min. Mysigt ska det bli! Hinner tyvärr inte träffa mormor särskilt ofta men nu jäklar ska vi träffas. Som ni då förstår kommer jag inte kunna blogga eftersom mormor inte har något internet men faktum är att det ska bli så fruktansvärt skönt för jag känner att jag har blivit väldigt beroende av internet och framförallt FACEBOOK! Nån som känner igen sig mån tro?
Nu ska jag alldeles strax kila iväg till Plingis tillsammans med Sheida, vi ska mysa och bara ha're gött..!
Hoppas ni får en fantastiskt kväll och gör inget dumt!
Dagens låttips:
In for the kill -  Jaja, den kanske inte är rykande färsk men egentligen, vad spelar det för roll? Jag gillar den NU, och det är väl det som spelar roll?
California Gurls -  Katy Perry. Den e gööd!
charlie
is
signing
out





now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0