fanta & rosé

God morgon. Idag är en underbar dag för solen skiner. Första gången på väldigt länge känns det som! Åh va jag älskar Göteborg...
Igår var jag och Reebok ute på staden. Nattetid. Shabam, nu blev ni allt imponerade va? va? va?

Vi drog in till stan vid tio ungefär, sen mötte vi upp J-J (en person) och så fixade han in oss på Bliss. Vi hade en fantastisk tur att komma in för nästan direkt när vi kommit in, blev vi utfösta igen tillsammans med andra tjejer i vår ålder. Vakterna frågade sedan efter vårt ID och vi hade så klart inte med det för vad skulle det hjälpa till? Det underlättar ju inte på något sätt direkt haha..
Sen i alla fall så frågade han Reebok och mig om vi hade kommit i sällskap med de andra tjejerna för dem blev utslängda eftersom dom inte heller var 18 år. Där kunde vi med gott samvete säga nej och vi tillade dessutom att vi anlänt tillsammans med J-J och så nappade dem. Dem bad om ursäkt och sedan kunde vi gå in igen och fortsätta vår kväll...

Nu är klockan 10.37 och jag är redan uppe. Varför? Jo, pappa väckte mig med ett morgonsamtal klockan 08.30, enbart för att informera mig om att han skulle sitta i rättegång hela dagen. Tack pappa, då vet jag sa jag och sedan la jag mig i sängen igen. Men, jag kan i ca 90% av fallen när jag vaknar tidigt på morgonen, aldrig somna om! Det är i stort sett omöjligt! Så även den här gången, så vid 09.00 pallrade jag mig upp och började städa och äta frukost.

Snart är tvättmaskinen klar och när den är upphängd tänkte jag gå och lägga mig igen, är trött som satan! Dessutom är jag något bakis så hela huvudet snurrar och jag mår också väldigt illa, hur gott är inte det på en skala? :D
Nu måste jag sova, orkar inte mer. Vi hörs sen!
Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0