for god's sake dear..

Hej alla!

Idag den 8 juni regnar det. Skit också.

Imorgon, den 9:e juni slutar jag skolan. Då ska det regna. Skit också!

På torsdag, den 10:e juni ska jag ha tjejmiddag. Då ska det vara sol. Hallelujah!

 

Det är inte kul att se hut vädret kan skifta så snabbt. En dag är det tropiskt klimat med strålande sol medan andra dagen består av skyfall och askgrå himmel. Gott säger jag!

Idag har jag gått min sista dag i skolan. Eller, jag har inte ens vistats i skolan, jag har varit på Asperö. Med klassen då. Ganska mysigt faktiskt, några badade till och med. Jag var inte en av dem, jag badar först i juli månad.

Något stort hände idag. Egentligen hände flera incidenter idag, men dem negativa skippar vi. Idag har jag nämligen sällskapat med en viss människa. Det är ingen som har nämnts i bloggen men jag tänker hålla det så. Nu vet jag att ni vet att jag inte tänker avslöja mer och jag vet att ni vet att jag vet att ni tycker det suger men ni vet att jag vet att ni vet att det är så det ska va. Det här är en karamell som ni ska få suga på länge och väl (bokstavligt talat..)

Utanför mitt fönster öser regnet ner och jag kan inte göra något än att deppa ihop. Regn gör mig deprimerad. Regn gör att jag tänker på saker vilket inte händer särskilt ofta och när jag tänker på saker så blir jag ledsen DET är däremot något jag ofta är, tro det eller ej. Dessutom hjälper det inte att lyssna på deprimerande musik samtidigt som man tänker/är ledsen. Radioheads ”Fake plastic trees” är en sådan låt. Jag älskar den samtidigt som den oftast får mig att tänka. Enda gången jag inte drabbas av dessa bieffekter är när en viss Mr.Snygging i år 2 sjunger och spelar den - o***** på en gång!

Nu spelas ”Come away with me”. Den är bra. Tycker jag. Men fortfarande, dessa tankar. Det tar lång tid innan dem försvinner. Tankar om Ls, tankar om *, tankar om livet, tankar om mitt liv. (Notera hur djupgående jag blir i mina funderingar)

DO DO DOOO.… - Spotifys reklamavbrott skriker nu i högtalarna. Alla känslor och tankar försvinner blixtsnabbt när denne fucking engelsman öppnar käften och börjar tjata om något fantastiskt premiumkonto som de har att erbjuda. Great svarar jag på mitt bästa brittiska uttal!

Nu ska jag försöka cruza vidare i mitt smutsiga hus och i alla fall försöka göra något nyttigt. Kanska raka benen? De där två kroppsdelarna lever sitt egna liv nu kan jag säga, nästan så den stora motorsågen får plockas fram!

Nöden har ingen lag – håren ska väck!

Charlie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0