helan går

Hej alla!
Texten som jag skriver när jag bloggar är cp - now you know.
Idag kom älskade Reebok på besök och hon var väldigt saknad eftersom hon har varit i Espania under en vecka. Sedan var hon och jag hurtiga nog för att ge oss ut på en supersnabb powerwalk. Vi var dock inte tillräckligt hurtiga modiga för att ta stavarna. Eller hur Reebok? :)
OMG, en smiley. Ja det stämmer, one time only dock.
Nu väntar en god middag (grillat) och sedan vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra. Kanske blir det lite kvalitetstid med tjejerna? Je ne sais pas...
Åh ni måste bara höra världens bästa partylåt!! Jag vet, den är inte helt färsk men jag tröttnat inte på den
Det är Bromance - Tim Berg. LYSSNA!!
Nu ska jag duscha. Och äta.
PUSS från er Charllie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0