i'm doing it for a thrill

Hej alla!
...
Var det inte världens finaste bröllop? Jag säger bara: Daniel Westling i mitt stora hjärta! Så fint han talade till Victoria; jag blev helt rörd..dessa fina ord om henne, det faktum att han faktiskt pratade ganska länge och relativt oklanderligt på engelska- UTAN manus! Good coach!

Kungen borde ta lärdom av Daniel vad gäller att tala fritt. Det var inte många stunder man såg honom blicka upp från pappret och titta på brudparet. Ska det vara så svårt för en kung/förälder att prata om/till sitt barn och sin svärson? Nej kungen får allt med sig en liten bakläxa från gårkvällen...

Åh klänningarna! Herregud vad många vackra kvinnor det finns i världen! Mina personliga favoriter var såklart, Victoria. Hon var bedårande vacker i sin enkla men graciösa brudklänning. Sen Madeleine såklart! Synd bara att hon hade den där sjalen runt armarna, det hade varit vackrare och lite mindre tårta på tårta eftersom det hände ganska mycket på hennes klänning i och med alla volanger..Prinsessan Mary var ju också otroligt enkel men vacker och färgen på hennes klänning var to die for!
Prinsessan Rania av Jordanien - My my! Jag är frälst! Jag är död och har landat i himmelen! Så vacker hon var, med håruppsättningen och den enkla klänningen! Hon var nog min favorit utöver bruden! Prinsessan Maxima av Nederländerna var också vacker, i ansiktet! Klänningen var väl ingen höjdare direkt, även om den på ett väldigt trevligt sätt framhävde hennes kvinnliga och kurviga figur..Prinsessan Märtha-Louise av Norge såg väldigt fräsch och snygg ut - guldstjärna till henne!

Nu till något helt annat - MUSIK! Jag är ännu en gång frälst och uppstigen till himmelriket! JOHNOSSI, är det seriöst talat ett av Sveriges bästa band? Om inte DET bästa? Jag totalt älskar dem! Det finns inga ord för att beskriva kärleken till deras låtar och texter. Min absoluta favorit är, inte helt otippat..."What's the point?" LOVE IT!

Bitches, nu är det träning som gäller! Måste skaka av mig lite fett, känner att jag har varit allt för gästvänlig mot fettet. Kanske hörs vi senare idag, får helt enkelt se om jag orkar blogga!
Kisses ...urk va töntigt det lät. So not Charlie style!
/ Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0