move b*tch!

Hej alla!
...
Idag har det varit en, vad ska man säga, hektiskt dag i Göteborg. Det har varit rea. På NK. Ni kan ju tänka er hur mycket människor som har trängts inne i staden idag! Jisses, man kom ju knappt fram bland allt folk...

Inne på NK hittade jag ingenting, eller rättare sagt, jag letade aldrig. Haha! Däremot shoppade jag loss på underkläder inne på Topshop. Dem kör ju på en grej att "Ta tre betala för två" så jag passade verkligen på att fylla upp min underklädergarderob. Tre par trosor blev det med olika motiv, ni kan se dem på bilden. Jag är mycket nöjd! Dessutom hittade jag på Raglady (Thank heaven for Raglady) en liten neccesär från See by Chloé. Oh la la vad snygg den är, se bild!

Imorse var jag dessutom duktig nog att gå och träna. Hjälp vad jobbigt det var dock! Kändes som om jag skulle svimma vilken sekund som helst där inne..jag tror att jag var trött sen igår eftersom jag la mig sent. Som vanligt då.
Imorgon blir det andra tag! Då ska jag göra någonting vettigt hade jag tänkt. Sola kanske? Vi har ju faktiskt en midsommarafton framför oss...
Speaking of that, vad ska ni hitta på då? Själv ska jag åka upp till Mollösund med Reebok, Sheida och Mike. Vi ska bo över hos Plingis och bara vara. Hur mysigt som helst!

Vad ska man ha på sig på midsommarafton förresten? Jag funderar på en heltvit outfit men kanske är det för tråkigt, eller? Det ser så himla...vitt ut! Fast det är klart, vitt är fint. Speciellt på sommaren. Aja får se vad det blir. Jag lovar, jag lägger ut en bild på outfiten...


Ha nu en fantastisk måndagskväll och gör ingenting dumt!
ChArLiE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0