up up up

Hej alla!
Jag vet, två hela måndader...TVÅ hela månader sen jag bloggade sist! Inte bra, men ärligt talat så har det inte gjort mig något. Skolan har tagit mesta delen av mitt liv (haha hur lät inte det?) den senaste tiden och jag har helt enkelt inte orkat.
Nu är sommaren här i alla fall och skönt är väl det?! Allt är så grönt och fint, fåglarna kvittrar och allt känns bara helt....underbart!
Dessutom så ....*trumvirvel*
FYLLER JAG ÅR!!!
Jaaa, som jag har längtat! Snart är jag inte bara ett år ifrån ett efterlängtat krokbesök, jag är även ett år äldre- 17 sommrar istället för 16!
Sorry där tog skrividéerna slut.
PUSS CHARLIE

Kommentarer
Postat av: Iggue

nu har det gått TRE hela dagar och ännu inget nytt inlägg.. :(

2010-05-25 @ 18:58:33
Postat av: Reebook

Ja nu minsann förväntar vi oss uppdateringar konstant av dig gullet! Två månader, illa...

2010-06-02 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0